WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Tuesday 1 November 2011

Polish Biar Nampak Macam Baru Beli


Baru-baru ini pergi ke Biosys Computer untuk beli Microsoft Office..salah saya lupa nak activate Office selepas format..akhirnya terkunci,edit disable.Terpaksa beli software.Semasa di sana rasa gigit jari tengok laptop terbaru walaupun tablet pc semakin digemari tapi saya suka aje laptop untuk buat kerja.Dalam membekukan aliran wang keluar sendiri(berjimat shermat amalan mulia :D),saya teringin juga nak tukar laptop.Tapi kebetulan masa tu mama berada di Perak jadi saya tak mahu dibebel.Mama memang tak suka kalau barang yang masih elok hendak ditukar.

Jadi saya memikirkan cara terbaik untuk menahan nafsu yang dibujuk makhluk bertanduk dua ni(shetan la..).Saya polish Dell sampai berkilau2 mengalahkan laptop baru.Macam tu juga Galaxy SL saya.Biar saya rasa baru beli….teruk betul….

2 comments:

widydib said...

hahaha kelakar la kak kc ni...mcm motivate diri la ni... widy pon tgh usaha nak bekukan aliran kuar duit ni...huhu

Bidasari said...

Hehe..nafsu nak mengabih wit tu jahat benor..trpksa motivate dr :-P

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D