WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Saturday 4 July 2009

THE FAST AND FURIOUS AND FAINTED..LOL

Macam kecoh je tajuknya..pasal aku lah sebenarnya.Jangan buat kerja last minute lagi.Lol.Kelmarin dan hari ini aku rasa hidup aku berterabur sikit.Kelmarin lepas sekolah,aku balik sekejap..tukar baju untuk kem motivasi UPSR.Balik rumah around 6 o’clock.Terus solat dan update cerpen.Lebih kurang kul 9 lebih baru update.Kekurangan idea membina ayat..Zue from Aishkimmers know well why..haha.Aku rest kejap fasal ting tong.Sambung buat power point untuk presentation hari ini.Tidur around 2.40 am.Masa tu aku rasa mengantuk giler sampai tahap nak muntah!

Bangun pagi tadi dah terlewat.Dalam pukul 6.48 am.Hamik!Sepatutnya dah masuk makmal computer dalam pukul 7.30 a.m.Fara dah nak tinggal haku pasal katanya kitaowang janji jam 7.15 am nak gi school.Haku pulak sememangnya blur dan ingat janji around 7.25 am..hahahha.

In house habis dalam kul 1.00 petang.Sampai umah dalam kul 1.40 lebih sebab ada hal sket.Balik umah on9 jap.Tapi the connection is nothing but slow.Aku tidur dalam kul 4 petang baru bangun.Tak sembahnyang dan mandi lagi!Charlie Chaplin ler jadinya.Badan pun dah rasa panas semacam.Tu pun masih gatal bedal 2 ulas durian.Aku mula rasa hangat badan.Pas minum dekat sebotol besar air sejuk baru okay.Pas ni baru nak kemas umah.HAHAHA..

Malam ni dan esok slowly aku akan siapkan Kajian Tindakan yang akan dihantar on 27th July 2009.

No comments:

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D