WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Thursday 16 May 2013

Buah Hati Saya

Salam alaik dan hi..
Saya dan abang bukanlah baik sangat. Masa sekolah dulu macam anjing dan kucing. Memang tak pernah bercakap. Tapi kuat bertekak. Sampai dewasa tak adalah bertekak tapi bercakap hal penting saja. Buah hati saya ni anak abang, manja nak mati dengan saya. Itu angah, ini angah. Nama penuh Eryna Safiya tapi orang panggil Piya. Saya pula jenis panggil macam2 nama. Sekarang dia bahasakan diri dia kakak sebab dah ada adik. Saya memang panggil macam2 nama Cik Potet la, Cik Piya dan Mannining. Mannining tu nama watak Kristine Hermosa dalam Fish Port Princess. (Princess la sangat kan)..:p
Pernah jalan2 kat Kangar dia memerap minta patung ultraman setinggi dia. Dah beli tu tekan button kat dada Ultraman tu sepanjang Kangar -_-..
Walaupun dah ada adik, Siti Schawani tapi dia tetap bajet anak menakan favourite angah.. pernah je buat mulut huruf J bila saya belikan baju si adik dan dia saya tak beli apa sebab repair tablet game dia rm30.
Manja tahap muntah :p.. nanti la saya ada anak sendiri, memang suruh dia babysit :D..
Rindu pulak si Mannining nih...

No comments:

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D