WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Friday 18 January 2013

Setia Hujung Nyawa Punya Pasal

Salam alaik dan salam sejahtera. Yihuu akhirnya sampai juga novel yang dilanggan secara alam maya buat kali pertama. ( Wah, ayat!)

Sebenarnya saya bukan kaki novel sangat, kaki kumpul novel iya sebab memang tak kudrat nak membaca bila sudah mula kerja. Novel terakhir yang saya baca sampai habis pun ' Harry Potter: The Deathly Hallows'.
Novel Melayu masa mula kerja dulu, lupa tajuknya tapi karya Norhayati Berahim. Tapi tengok koleksi memang banyaklah.. hihihi..

Tapi kerana penangan Zain Hakimi dan Ersalina dalam drama 'Setia Hujung Nyawa' buat saya gigih cari novelnya. Mana nak sangka selepas drama tersebut novel ini boleh laris macam goreng pisang panas. Al-kisahnya, minggu lepas saya balik kampung melawat anak saudara terkini.. newborn. Malamnya pergi Popular di Tesco pun tak de. Pergilah esoknya ke Toko I Luv  Novel di C-Mart, Arau dan C-Mart, Changlun pun habis stok. Katanya pukul 7.30 malam sampai stok. Kirim kat adik esoknya, terus habis.. huhu, apakah malangnya?..

So, hari Selasa yang lalu saya gigih melanggan di Lazada.. memang alamat delivery saya letak alamat sekolah. Entah macam mana hari Rabu tu boleh sampai di alamat tetap di Perlis. Hadoihhh.. gigih suruh papa post kat Perak balik. So, dipendekkan cerita sampai la petang Jumaat ni. Geram juga kat Lazada, bila saya check balik entah apa masalah memang delivery dia letak alamat Perlis. Agaknya line internet bermasalah kot masa tu.

Pancaroba sungguh perjalanan novel nih..

Selalu je kalau bersungguh-sungguh nak sesuatu barang tu banyak halangan. Apapun membacalah saya dua hari cuti ini..:D

Sampai petang.. terpaksa Kak Ros orang pejabat tolong hantar ke rumah.. hihi

Ni L dan Zain punya fasal lah..

No comments:

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D