WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Friday 15 January 2010

MINIT-MINIT MALAS

Malas aku dengan makhluk
Di mana semua cuba bertatih
Ada merangkak ada bergolek
Tapi niat nak makan hebat
Kalau bercakap bagai gunung
Berbisik dah sampai ke langit
Air liur jatuh ke bumi
Muka sendiri yang bau busuk

Malas aku dengan jam tangan
Aku lambat dia tinggal
Aku cepat dia lagi pantas
Aku baru kata hai
Dia dah ucap selamat tinggal
Dia berputar
Aku berjalan
Mana aci mesti aku yang ketinggalan

Malas aku dengan aku
Asyik mengejar waktu
Asyik mendengar kunyahan ketupat
Asyik tunggu dan lihat
Satu benda tak berjalan
Akhir sekali air liur yang ditelan
Malaslah!


Sekarang(12.16 AM)
Bilik solat
Ayer Tawar,Perak

No comments:

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D