WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Monday 15 June 2009

Back To Work

Back to work means back to school..always in school since 7 years old..(great!).See all the teachers ngan muka cam sardine.Mentally masing-masing gigih untuk reboot otak lepas cuti 2 weeks kan.One of my friend,Kong masih terbayang2 Bali and Lammai still ngan Susan Boyle’s phenomenon.Even my headmaster ada bau China lagi.By tomorrow mungkin semua dah ok..hehe..

Nak aje aku nyanyi lagu Pink Floyd-Another Bricks On The Wall..NEED NO NEED NO EDUCATION…hehe..hey teacher,leave them kids alone!..huhu..
Sementelah aku kategori students macam dalam lagu tu maka inilah pembalasan Allah..hah.What goes around,comes around.Rasakan!

Aku ingat lagi yang aku suka cari pasal ngan akak prefect pasal selalu datang sekolah pukul 8 pagi(erk!).Tambahan first period Cikgu Noraini yang ajar Perdagangan amatlah baik hati.Selalu aku missed subject tu dalam 15minit.Peminat MacGyver lagi cikgu aku tu.Once cikgu disiplin panggil,aku cakap bas lambat,peliknya cikgu terima pulak alasan aku..kui..kui.Cikgu Noorida pulak pernah halau aku and the classmates(Iyda,Reen,Kak Yan ngan Tie-Now and Then’s mean girls) pasal tak siapkan homework BM.Selamba itik je buat kerja luar kelas.Mujurlah all girls school.Masa rehat selalu lepak umah Iyda(pasal maknyer warden) dan tengok VHS KRU(ceh!).Sumpahannya aku,Iyda ngan Reen jadi cikgu..hahaha.

Praktikum paling best,aku miss juga ex-xtudents kat aku kat SK Jalan Gurney 1,KL dan SK Jeram Batu 20,Selangor.

See all the JUSA’s papers,minit mesyuarat ngan analisis PKSR 1,make me wanna kick my neighbour's cat(tak pepasal kan?).Nak aje aku tukar ke BTP(Bahagian Teknologi Pendidikan).
Hmmmm..

Ayu(skung futher study),Rudy(skung lawyer) and me..and the happy days!


Trasformasi?Me,Ainal Sharida(geng baju ijau) dan dua orang cikgu pelatih IPBA di SK Jalan Gurney 1.

No comments:

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D