WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Monday 15 December 2008

WHAT A GIRL WANT

It’s been almost 3 years me without someone.Whoa..it doesn’t mean I’m anti-social..just let it be. And the unlucky last someone didn’t leave a lot of memories. That relationship lebih pada,he got the looks..pretty face..tak melibatkan perasaan yang inner.
Tetibe pula ari nih aku berkongsi sedikit privasi.Secara ilmu alamnya..hahahha..guys know what not to do in their relationship.
After that,yup,ada yang datang..but then,hati ini pulak belum sedia menerima.Ewah!
And also some stranger yang kita tak kenal suddenly datang rumah,minta gambar masa aku kat Perak.That’s the problem,tak sensitif.Korang ingat perempuan ni katalog ker?
I don’t know about the others,tapi bagi aku,I just need a friend and a dad. Lelaki yang mempunyai kualiti kawan akan sentiasa menyokong kita dalam keadaan baik dan buruk,manakala yang kebapaan akan lebih matang dan membimbing.
Started with a friend first.Sometimes,it’s weird when you just know the person and suddenly with all the gatal attitude,he’s calling sayang.Diaorang cakap berterus-terang..padahal annoying.
Memandangkan aku minah gadget,it will be bonus if that someone share the same interests.
Bad memory-
1.Once my ex-bf was really into those
jiwang melayu..stings,spoon and fork?hihihi..eventhough OMG..tapi aku cuba menerima dia seadanya.And then he started to complain about my Guns N Roses.Kalau aku boleh menerima dia minat segala sengat dan sudu,kenapa pula dia tak boleh terima minat aku?Moral:Bertolak ansur.
2.I will followed you..macam Digi. Girls need some precious moments with their girlfriends. Bukannya pergi clubbing pun,pergi shopping.So irritated when you keep calling.Moral:Jangan terlalu mengongkong.
3.Telefon dan bercakap pasal diri sendiri.An hour! Communication mean 2 persons.
4.Bersajak dalam LRT yang ramai manusia...OMG.So embrassing.That's not romantic.It's only happened in Bollywood!
4.Another ex-bf..so menggatal..tak menyempat-nyempat nak pegang ni,pegang nu..excuse me..mungkin korang tak tahu yang perempuan tak suka lelaki macam tu.I don’t know sapa yang make rules macam tu..Moral:Don’t be gatal.
Sweet one-
1.I always have a good memory this one. He used to be my good friend,melalui zaman remaja,dia ada hints..but then i admired someone else,I was too young(19 yrs old)..some technical things with the college,kitaorang pun separated.Dia ada bagi surat dan kad raya,tapi aku tak pernah balas..what's wrong with me?Kitaorang jumpa balik 4 years later,masa aku umur 23 tahun kat KL.But,dia dah ada gf masa tuh..no,no,no one sings ‘Girlfriend’ here..hahahha..
2.He’s caring person with limited.He knows everything I liked-cat(named Nicky) and McChicken.Memandangkan aku ada gastric..he’s always reminded me about makan time.
3.Very protective.Everytime aku sampai KL,dia akan teman aku naik LRT from CM to Pantai and sampai pagar maktab.Lelaki yang melindungi.Bukan bermaksud,tak independent.Tapi,perempuan memandang lelaki sebagai pelindung.
4.Really a good friend. Gamer boy(aku minat main Resident Evil pasal dia lah) and tak pernah tinggal sembahyang. Someone yang akan singgah surau tiap kali keluar.
5.Tak memaksa.There’s a time for him and also for my friends.
Only the timing..dia pun dah ada gf masa ku jumpa dia balik..masa dia single,aku pulak sombong kan?I don’t wanna hurt another girl..and now he’s already married.Tapi,ciri-ciri yang dia ada was so sweet.A friend and a dad.
Aku tak tahu lah perempuan lain..tapi bagi aku,begitulah.

No comments:

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D