WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Sunday 9 November 2008

LETIHNYA!

Hello..aku sekarang ader kat Perlis. Baru balik daripada Alor Setar..mengabihkan duit..huhu..

Shopping sakan..daripada menambah koleksi glasses-Bonia hingga sling bag..sayangnyer tak der Polo kat sini..yang der cuma BHP..

Terima kasih untuk staff Tekstil Mee Ca Mee City Plaza yang baik hati. Aku pergi beli kain ela kat situ nak buat baju kurung..

TETAPI..ada kisahnya juga City Plaza Alor Setar. Lama aku tak pergi. banyak betul remaja bermasalah kat sini. Yang khayal jangan cakaplah. Aku rasa macam pergi Star Hill pulak. Food Court pula ada seorang lelaki Cina yang tak berbudi bahasa. Tak tahulah kot-kot pekak. Adakah aku order teh tarik, dia tanya sejuk ke panas? Sebut Coke pun tak tau..kena cakap Coca Cola..lepas tu cakap pulak main tengking-tengking. Berapa tahun agaknya duduk Malaysia? Atau geng racist macam Teresa Kok dan Namewee kot? Untuk family matters, lebih baik shopping di Star Parade Alor Setar.

Serik aku pergi City Plaza....

Lepas tu, aku pergi Star Parade yang lebih selesa. Pergi Popular,beli gift untuk anak-anak murid aku Mokhtar,Jing Wei,Qiao Wei,Hui Ci,James dan Shue Qin yang dapat markah tertinggi untuk kelas masing-masing dalam PKSR 2. Eric Ngu dah buat muka sedih pasal markahnya bukan yang tertinggi. Nak buat macam mana Eric,cuba lagi. Cikgu tak bolehlah bias..:).

Minggu ni kita dapat melihat kemelut rumahtangga Abby dan Norman Hakim. Semoga Akak Abby ku dikurniakan seribu kesabaran..berat mata memandang,berat lagi bahu yang memikul. Daripada kisah Norman dan Memey, aku lebih simpati dengan kisah Norman Hakim membiarkan Abby sepanjang bulan Ramadhan yang lepas. Aku,Fara,Kak Ros dan Kak Ani sempat meninggalkan kerja melambak untuk mendengar luahan hati Abby di dalam Wanita hari Ini(Tilam dan Bantal). Nasiblah kalau GB,Cikgu Chan nampak kami lepak kat library..alah,sesekali GB..hihihi..isu ni lagi menarik daripada skandal Edison Chen dengan Gillian Chung,Cecilia Cheung,Bobo Chan dan Joey Yung..wahahaha..

Tahniah juga kepada Mr. President, Barrack Hussein Obama, orang baru di White House. Harap beliau akan menunaikan janji untuk mengundurkan 145 000 tentera US di Iraq. Bak kata Angelina Jolie, lebih baik wang ketenteraan itu disalurkan untuk kemudahan rakyat US sendiri. Apatah lagi peningkatan pengangguran dan rakyat miskin di US.

Orang Asia mengharapkan sesuatu, begitu juga orang Afrika. Orang Muslim juga mengharapkan sesuatu memandangkan bapa dan bapa tiri Barrack sendiri merupakan muslim. Si Barrack pula Kristian Protestan. Kehadiran bekas tentera zionis Rahn di White House seperti biasa memberi kelebihan kepada Israel. Kita tengoklah bagaimana Si Barrack ini nanti..adakah beliau hanya bersandiwara?

Okay lah letih pun masih terasa..pukul 9 malam nanti nak tengok Sehati Berdansa pula..siapa yang akan terkeluar? Jeng..jeng..

Aku masih dilamun cinta dengan Nokia E66 yang anti scratch ittew..:)..hahaha,bosannya!


Gambar ni blur pasal kereta tengah bergerak..inilah hasil 3.2MP Nokia E66

No comments:

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D