WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Thursday 20 November 2008

BARU LEGA DEMAM DAAA..

Actually,semalam lagi sudah ada sedikit kelegaan demamku ini..tapi hari ni Alhamdulillah,Catwoman bertambah-tambah kuat.

Semalam pi Tesco,Sentosa,Tekstil Mee Ca Mee dan Star Parade. Ikutkan,aku beli bantal kat Tesco ngan bagi kotak hp Yan kat Sentosa ajer. Tapi Maksu Som yang shopping sakan. Huh..hp Nokia E66 yang aku trade telah bertukar menjadi hs baru. Hah,korang jangan tak tau,inilah taktik penjual hp Sentosa Parade. Bukan diaorang saja, semua pekedai. Pasal tu bila trade dia minta kotak sekali. Kalau korang nak hp yang betul-betul baru,baik korang beli dari pengedar sah macam Zitron atau Avaxx. Tapi ada juga pengedar bukan sah yang boleh dipercayai macam CSL. Yang lain-lain tu aku tak jamin.

Tapi macam hp aku okay la pasal aku pun baru pakai 2 minggu. Yang lain?Hmm. Aku pun berani beli hp AP dari CSL. Takpun hp keluaran baru. Walaupun dah ada orang pakai,tapi fungsinya masih baik. Kedai mana? Ish,tak bolehlah bagitau,nanti aku tak dapat special price lagi.Apapun yang nak beli hp AP berhati-hati.

Sekarang ni ada batuk-batuk sikit pasal gatal nak makan nasi goreng kampung kat kedai makan depan sekolah memandu Behor Pulai tu..uhuk..uhuk..

Sayangilah hp anda..tihtihtih..

No comments:

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D