WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Sunday 25 April 2010

Luahan Rasa

Saya terlibat secara tidak langsung dengan blogsite untuk budak AF apabila membuka blog khas untuk cerpen satu pasangan popular AF7.Tiada niat untuk represent cuma berkongsi minat dalam penulisan dan menghiburkan hati fans duo tersebut TANPA BAYARAN.Akhirnya atas permintaan ramai,blog itu berkembang menjadi maklumat terkini dan apa sahaja mengenai duo AF7 itu.Mungkin ramai yang tidak tahu tak semua karya cerpen dapat dilakukan dengan sempurna tanpa mood dan feel yang betul.Semasa saya mengendalikan blog tersebut saya dilempar dengan kata PENIPU,JANJI MELAYU dan macam2 lagi yang membuatkan saya rasa bengang dan marah.Katakan saya kata akan update setiap hari maka Hamba2 Allah ini akan tidak henti menghantar mesej di shoutmix sejak pukul 7 pagi dan memaki hamun.Seolah-olah tidak faham definisi update setiap hari.Kalau saya update malam pun masih hari yang sama.Untuk menaip dan memikirkan idea untuk 5-6 mukasurat saya memerlukan masa hampir 2 jam tanpa henti.Saya boleh membuat kerja cincai tapi hasilnya tidak seberapa.Khilaf Cinta lagilah,kadangkala sehari pun ayat tak dapat dibina jika kurang rasa.

Apaun saya lihat adik-adik yang menghantar karya cerpen di blog itu sekarang sudah lagi tidak dimaki hamun seperti saya jika lewat untuk update cerpen.Alhamdulillah.

Saya juga manusia biasa yang makan gaji dan mempunyai komitmen kerja di luar.Sumber rezeki saya.Saya cuma berkongsi minat dan berharap anda enjoy dengan karya saya yang tak seberapa.Janganlah memaksa.Alhamdulillah blog itu sekarang dipegang oleh seseorang yang saya percayai.Saya hanya masih mampu memegang fanpage duo tersebut di FB sahaja.Walaupun saya meminati SHAHIR dan ADIRA saya tidak terfikir untuk membuka blog khas untuk mereka kerana komitmen saya yang mungkin akan menyebabkan saya dihamun.Cukuplah untuk pasangan AF7.Kalau adapun mungkin setakat fanpage.

BIDASARI adalah blog peribadi saya.Segala yang tertera di sini adalah luahan hati dan perasaan saya.Terima kasih buat yang mengikuti blog ini kerana KHILAF CINTA atau DIA TIDAK KECIL LAGI.Saya menyusun jari jika apa yang berlaku kelak di luar permintaan anda.Saya mungkin simple tapi jiwa saya dalam dan halus terutama untuk sesuatu yang saya minat dan lakukan dengan sepenuh jiwa.Jika saya lakukan lebih kurang maknanya saya hendak tak hendak sahaja.Wassalam.

1 comment:

nurin said...

alaaa,, dun wory.. juz tke ur time k.. abaikan ja pa yg dowg 2 ckp.. btw,, nanak blog yg cerpen 2.. :)

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D