WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Friday 23 October 2009

Kanak-kanak 3 tahun didera, dirogol, diliwat..apabila manusia lebih jahil daripada binatang!

KREDIT:HARIAN METRO

KAJANG: Kejam dan tidak berperikemanusiaan apabila seorang lelaki Afrika didakwa sanggup mendera, merogol dan meliwat anak kekasihnya yang baru berusia tiga tahun sehingga kanak-kanak itu menemui ajal.

Malah, kekasih wanita terbabit yang juga seorang janda berusia 24 tahun tergamak bersekongkol dengan warga asing itu apabila sanggup berbohong dengan mereka cerita kononnya anaknya mati akibat didera pembantu rumah.

Bagaimanapun, siasatan polis mendapati fakta dalam keterangan diberikan wanita yang bekerja sebagai setiausaha itu meragukan sebelum merumuskannya sebagai pembohongan apabila mendapati wanita terbabit tidak pernah menggaji pembantu rumah yang didakwa melarikan diri sejurus selepas tragedi menyayat hati itu.

Sumber polis berkata, wanita rakyat tempatan itu dikesan menjalinkan hubungan dengan lelaki Sudan terbabit sejak beberapa bulan lalu.
Claire:Ibu kanak-kanak terbabit telah pun dibebaskan tanpa syarat.Secara peribadi aku kurang percaya kata-kata ibunya yang mengatakan dia tak menyangka yang kekasihnya sanggup mendera anaknya.Kalau tengok gambar,budak tu dah lebam teruk-teruk pun.Sedangkan kita,anak kena gigit nyamuk pun dah nampak terang-terangan.Anak saudara aku kena bisul pun aku bebel kat abang aku(tu kata bukan anak aku).Aku tak sanggup nak upload gambar kanak-kanak tu kat blog ni.Masa berita ni keluar kat paper ari Rabu(kalau tak silap) pun aku elak beli Metro sebaliknya beli Kosmo.Mat Negro tu memanglah hantu tapi apa punya emak yang kononnya tak perasan anaknya didera??????

No comments:

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D