WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Sunday 20 September 2009

Berhari Raya Bersama Nokia E71..akhirnya..


Selamat Hari Raya Aidilfitri!Akhirnya sempena Aidilfitri kali ini bertukar juga kepada Nokia E71.Huhu sebelum tu aku bertanyakan harga terkini Blackberry Bold dalam RM1800 tanpa pakej.Tapi sayanglah pasal tak boleh wat video call.

Okeh..first yang aku nak puji hp ni pasal sound dia kuat lebih kurang Nokia 5800 Xpress Music.Satu benda yang tak diduga pasal hp siri E yang aku pernah pakai sebelum nih Nokia E66 teramatlah tak best kelantangan speakernya.Satu perkara yang bagus untuk hp buzz.

Kamera not bad 3.2 MP tapi bukan lensa Carl Zeiss.Video..hmm,ada sesetengah MP4 tak dapat dimainkan.Boleh menggunakan kad memori 8 GB tapi agak perlahan.QWERTY pad kecil jadi idak le sesuai untuk lelaki atau yang berjari besar.

Design stylish dan ada class.Material stainless steel yang tak karat gitu.Aku tak kisah sangat pasal cap jari pasal aku rajin cuci.

Yang penting..ya!Boleh create dan edit Words,Excel dan Power Points.
Bagi aku 4.5 bintang dari 5 bintang..:D..
Mrs.Ben Affleck with her Nokia E71,Jennifer Garner..selain Jen,Eric Dane mamat Grey's Anatomy pun pakai Nokia E71.

No comments:

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D