WHO'S FOLLOWING THIS BLOG?

AMAN PALESTINE

AMAN PALESTINE

NOTHING LASTS!

NOTHING LASTS!

Thursday, 20 November 2008

BARU LEGA DEMAM DAAA..

Actually,semalam lagi sudah ada sedikit kelegaan demamku ini..tapi hari ni Alhamdulillah,Catwoman bertambah-tambah kuat.

Semalam pi Tesco,Sentosa,Tekstil Mee Ca Mee dan Star Parade. Ikutkan,aku beli bantal kat Tesco ngan bagi kotak hp Yan kat Sentosa ajer. Tapi Maksu Som yang shopping sakan. Huh..hp Nokia E66 yang aku trade telah bertukar menjadi hs baru. Hah,korang jangan tak tau,inilah taktik penjual hp Sentosa Parade. Bukan diaorang saja, semua pekedai. Pasal tu bila trade dia minta kotak sekali. Kalau korang nak hp yang betul-betul baru,baik korang beli dari pengedar sah macam Zitron atau Avaxx. Tapi ada juga pengedar bukan sah yang boleh dipercayai macam CSL. Yang lain-lain tu aku tak jamin.

Tapi macam hp aku okay la pasal aku pun baru pakai 2 minggu. Yang lain?Hmm. Aku pun berani beli hp AP dari CSL. Takpun hp keluaran baru. Walaupun dah ada orang pakai,tapi fungsinya masih baik. Kedai mana? Ish,tak bolehlah bagitau,nanti aku tak dapat special price lagi.Apapun yang nak beli hp AP berhati-hati.

Sekarang ni ada batuk-batuk sikit pasal gatal nak makan nasi goreng kampung kat kedai makan depan sekolah memandu Behor Pulai tu..uhuk..uhuk..

Sayangilah hp anda..tihtihtih..

Monday, 17 November 2008

NEW GUY-NOKIA N85

Aku baru jer menukarkan Nokia E66 dengan Nokia 85. Untuk full review aku akan update kat http://www.claire-bear.blog.friendster.com/ tapi wat masa ni friendster tengah wat maintenance pe ntah..so aku cerita sikit2 kat sini.

Ok i bought it at Sentosa,Alor Setar.Macam2 rega AP set sepanjang survey aku dari Perak ke Penang ke Alor Setar. Ada RM2000 hingga paling rendah RM1580..depend pada syarikat AP itu aku rasa,atau sejauh mana penyangaknya penjual HP. Yang aku pasti harga Avaxx atau Zitron dalam RM2000 lebih. Akhirnya aku beli AP set dengan harga RM1780 pasal dia ambil aku punya Nokia E66 tinggi..plus dapat mc 4GB..bolehlah.

HP ni okay..tapi keypad dia agak keras sikit..okaylah full review lawati laman blog friendster ku itu..:)



new guy..

Sunday, 16 November 2008

HOLIDAY..HAPPY HAPPY HOLIDAY!

Huhu..holiday juga at last..
aku baru sampai dari Perak..sekarang kat Perlis.
Baru saja beli Nokia N85..tapi card reader aku slow tak boleh baca memory card 4GB..
Nanti aku cerita lain pasal Nokia N85 ni..caloooo..

AQSA SYARIF

AQSA SYARIF

TUAN TANAH

TUAN TANAH

MY BELOVED NIECES :D

MY BELOVED NIECES :D